۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

یه پست همینطوری

دو روز پیش که وب سایت TNT رو چک کردم یه آقایی به نام سجاد در سفارت کانادا در انگلستان نتایج میدکال مارو دریافت کرده بود. من از این آقا همینجا تشکر می کنم و امیدوارم بسته نتایج رو صحیح و سالم روی میز آفیسر محترم گذاشته باشه و آقای آفیسر محترم هم قیچیش و گم نکرده باشه و تونسته باشه پلاستیک پاکت رو باز کنه و یه نگاهی به پاکتی که از طرف دکتر محترم براش ارسال شده یه نگاهی بندازه.

طی چرخشهای شبانه ای که در وب لاگها و بازهم وب سایت تراک ایت داشتم دیدم که هنوز از آفیس لندن درخواست پاسپورت رو برای متقضایان ارسال می کنند و اینه که از نا امیدیم کمی کم شد و امیدوارم ظرف یکی دو ماه آینده ما هم چنین درخواستی رو دریافت کنیم. البته امیدوارم هرچه که خیره پیش بیاد.

و اما از دبی بگم که همچنان گرمای 42 درجه با رطوبت وحشتناکشو داره و ما تقریبا در خونه، مال و محل کارمون قفل هستیم و بیرون رفتن مساوی خفه شدن در این هواست. بیچاره اون کارگرهایی که تو این هوا بیرون کار می کنن و تازه روزه هم می گیرن.

این روزها اجاره خونه ها کمتر شدند ولی قیمت مواد غذایی یه دفعه ای سر به فلک گذاشتن. دبی شده عین الا کلنگ. یه قیمت میره پائین و یه قیمت میره بالا.
خوش باشید

۱ نظر:

K1 گفت...

گاهی اوقات داشتن امیدهای کوچک و اهداف نزدیک، راه خوبی برای رسیدن به آن هدف کلان است. امیدوارم تک تک آرزوهای شما در پاراگراف اول به خوبی محقق بشوند